pondělí 29. června 2009

Deliverance - soundtrack



Film Deliverance dozajista téměř každý zná. Parta tří kamarádů (hm, magické číslo?) se vydá na vodu a co se nestane - na své cestě po proudu řeky potkají dvojici divných domorodců...

Mezi nejpamátnější scény dozajista patří ta ze začátku - duel kytary jednoho z party s banjem postiženého vesnického kluka.

Video zde:


Autorem tohoto songu je Eric Weissberg ve spolupráci se Stevem Mandellem.
Minulý týden mi to nedalo a probrouzdal jsem se netem ve snaze najít celý soundtrack k filmu.
Jaká byla má radost, když jsem ho opravdu našel, nemusím snad popisovat.

Soundtrack tvoří 18 songů (včetně Dueling Banjos). U všech tvoří základ banjo Erica Weissberga a musím říct, že ten na něj vskutku válí. Nejsou tam ani moc takové ty utahané americké country "hity", ale hlavně bluegrassové banjo melodie, co mám rád. Rozhodně doporučuji.

A že mám dobrou náladu, tak se o soundtrack podělím.



http://www.mediafire.com/?tmh3exymnn2

S tracklistem jsem se neobtěžoval. Stejně ty skladby na 99% neznáte.

Tenhle link by ještě měl být funkční a bez hesla. Když ne, napište to do komentářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat